Модуль 4.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання
проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
Як мені спланувати формуюче
оцінювання, що виявляє навчальні і виховні потреби учнів; як мені в умовах
особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде
відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту, здійснюватися протягом
всього навчального процесу; залучати учнів до процесу оцінювання;
використовувати різні стратегії оцінювання; заохочувати до самоспрямування у
навчанні; відслідковувати прогрес у
навчанні учнів, перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного
пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) .
Немає коментарів:
Дописати коментар