середа, 27 січня 2016 р.

Модуль 4. 
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:

 Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні і виховні потреби учнів; як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту, здійснюватися протягом всього навчального процесу; залучати учнів до процесу оцінювання; використовувати різні стратегії оцінювання; заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес  у навчанні учнів, перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) .

Немає коментарів:

Дописати коментар